esmaspäev, 24. märts 2014

Ütle välja, mida sa tahad!



Ütle välja, mida sa tegelikult tahad ning millest loobuda soovid.

Täna hommikul ärkasin just sellise tundega. Minus rääkis mingisugune väga tugev tunne sellest, et ma ei taha enam teha asju, mis ei voola. Samamoodi ma ei taha olla ühenduses inimestega, kellega mul ei voola harmoonia ning mõnus tunne. Väljas paistab päike ning õhk on selge. Issand, mul on vaid üks elu ning üks võimalus seda elada! Täna elab see teadmine minus eriti tugevasti ja jõuliselt. Küsin endalt.

Miks ikka veel ma teen asju, mis mind ei toida?
Miks minu elus on veel inimesi, kes minu vajadustest tõeliselt ei hooli?
Miks ma ikka veel kuulan kellegi arvamust ning lasen sel end mõjutada?
Miks ma ikka veel teen sadat asja korraga?

Tahan muutuda ja muuta igapäevaga oma elu, paremaks, ilusamaks ja harmoonilisemaks. Tahan olla siin ja praegu ning mitte sajas kohas korraga. Tunded, mis minu sees haiget teevad tahan lahustada. 


Usun üha enam, et olen võimeline enamaks. Olen võimeline olema õnnelik siin ja praegu, ja olengi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar