reede, 22. august 2014

Kui ootad ilmutust.


Kas su elus on olnud periood, kus sa ei tee mitte midagi? Ootad ilmutust, sest tead, et see tuleb.
Sees on tugev tunne, et mingi ime kukub varsti sülle nagu täht langeks selgest taevast.
Kuid sul pole õrna aimu ka, millal või kuidas see juhtub.
See võib juhtuda tipptunnil ummikus seistes. See võib juhtuda poes puuvilju valides.
See võib juhtuda keset ööd, kui ärkad ülesse, sest nägid nii reaalset und. Ärgates taipad, et see oli su tulevik.

Kuidas sa seda imet ootad?
Minu ootus on tühi. Hommikuti ma ärkan ja küsin endalt hommikused viis küsimust. Seejärel saan ma vastused ning panen käima lemmik muusika. Siis ma tantsin. Tantsin nii kaua, kuni hakkab päriselt hea. Ja hakkabki.
Siis ma kirjutan ja loen kordamööda. Jälgin loodust ja kuulan oma keha. Vahel teen tööd, et ellu jääda.

Ootus on ilus aeg. Oodata saab elus nii palju asju, kuid ilmutus on kõige põnevam.

Mul pole õrna aimugi, äkki saabub ime juba järgmisel minutil ning ma kaon maailma eest kuskile ära. Elu on nii ettearvamatu. Aga nii ilus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar