reede, 1. november 2013

Elu justkui tähesära!

Käidud-nähtud-tehtud.

Kreisipuhvet nädal seljataga. Kui nädala alguses oli korralik mõõn ja kraavi koperdamine siis nädalalõpp möödus justkui lennutiivul ürituselt-üritusele.

Peale Olümpiarõivaste esitlust kolmapäeval oli järgmine õhtu Living Patternsi brändi esitlus. Kummardus kunstniku Merilin Andre ees, kes on loonud midagi geniaalset. Jällegi on uhkus elada sellises rikkas riigis nagu Eesti-  just disainerite poolt. Õhtu oli vapustav, ukse peal ootas juba kingikott, joogid, saalis oli õhkkond soe ja mõnus. Show oli nii hea, et tõi kananaha kehale ning hingamine meenus siis, kui kõik läbi oli.






Eile õhtul toimus ilusalongi DeSheli avamispidu. Tegemist oli töö ja lõbuga käsikäes, kuid just sellist kompotti ma viimasel ajal kõige enam naudingi. Kuigi mind valdas paras stress enne seda üritust siis lõpuks oli kõik väga hästi. Kuna mul on hetkel totaalne ebakindluse häire siis on väga raske viibida kohtades, kus pidevalt on kaamerad ning olulised inimesed nina all. Õhtu lõpuks hakkasin mõtlema, et võibolla on tegu hoopis minu pseudoprobleemiga.
Tore oli tutvuda Uku Suvistega, kes üllatas oma siiruse ning heatahtlikusega. Võib arvata, et suure tähelepanu all olevad inimesed on ülbed, kuid tegelikult on nad lihtsad andekad inimesed.
Õhtu lõppes limusiini ning Venusega, kus lõpuks vett juues ma andsin alla ning läksin kohusetundlikult koju magama.







Hommikul ootasid lapsed:) Polegi ammu olnud nii toredat hommikut, et lapsed ootavad sind akna juures ja jooksevad ukse peale vastu rääkides oma viimase nädala emotsioonid ära.
Õhtul lahkudes kuuled: ´´Sinuga on nii kihvt!´´ Sellised hetked on väärtuslikud.



Tahtsin küsida, mis värk selle ajaga viimasel ajal on...?
Mul oli täna hommikul tunne, et paneks juhtme seina, aga pistikut pole ning maailmast on kadunud ka kõik pikendusjuhtmed.
Lihtsalt üüber ajaaa-ummm-ik on! Aga võimatu on ka millestki loobuda, loobunud olen eraelust, seega suurim faktor on juba eemaldatud:) Täna tabasid mind isegi süümepiinad, et teen liiga vähe, mind süümepiinad- mind, kellel puudub südametunnistus!

Ma pole täna teljel, et siia miskit tarka kirja panna.

Jooksen nüüd edasi, palju on teha, ilusat nädalavahetust!

I lav this, sou much!





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar