neljapäev, 7. november 2013

Märka enda ümber toredaid pisikesi asju!

Tere öö, viimasel ajal on elu kujunenud selliseks, et öö ja päev on sassis. Selles mõttes, et päevaks on saanud 20 tundi ja ööks 4 tundi, kokku tuleb vist ikka 24 tundi?
Ma ei tea, mis periood see küll käimas on- mulle tuleb igapäev selliseid huvitavaid pakkumisi, et mõttes palun vaid rohkem aega juurde, sest ma ei ole inimene, kes millegile heale ütleks Ei.
Pisikene hirm küll mu sees kerkib- kõike ei saa, üks päev sa pead valima. Valimine on halb!

Täna lippasin läbi raamatukogust ja kui väljuma hakkasin märkasin nii imelist näitust. Lihtsad inimesed on toodud kõigi ette. Ma hakkan järjest enam inimesi armastama, eriti vanu inimesi.










Sellega soovingi Teile kallid inimesed öelda- käige oma igapäeva elus silmad lahti ja märgake imelisi pisikesi asju, mis kiires elurütmis võivad jääda märkamatuks. Mina sain neid pilte vaadates uue energialaengu kogu õhtuks!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar