pühapäev, 20. oktoober 2013

See maailm pole päris




Ja kui seljatatud on töö ja koolinädal jõuab kätte õige aeg võtta ette reis tunnelisse, mida nimetan ebareaalseks loomingumaailmaks. See on ainukene maailm siin planeedil, mis on enese loodud. Kõik seinad on enda kätega tehtud, sisustus on enese looming ning kõik reeglid on enda paika pandud. Selle maailma kõrval vireleb see väike planeet nimega ´´reaalsus´´, seal on laval mõned inimesed ning kummalised rollid, kuid see kõlab minu jaoks justkui hommikune udu, mis ei ole käega katsutav.



...kui sa väljud tunnelist on maailmal teistsugune lõhn, reaalsus on muutunud teiseks ja siin teatrilaval käivad asjad teistmoodi, rollid on kummalisemad ja inimesi on kuidagi rohkem. Siin käib võitlus egode ja paremaks saamise nimel. Huvitav, minu maailmas seda polnud, kuid see oli ju minu maailm.

Sander Mölder -In your eyes


























Teate mul on tegelikult olemas põhimõtteliselt raamat oma unistuste elust karges väikelinnas keset maailma. Unistama peab ju suurelt? Ja kes teab, võibolla ühel päeval ma kirjutan teile hoopis sealt.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar