esmaspäev, 14. juuli 2014

Uus koht, uued mõtted

Uus koht, uued mõtted. Ja nii ongi. Hetkel kirjutan Dresdenist, kuhu jõudsin eile. See oli paras tripp omaette, siia jõudmine ma mõtlen. Läksin oma loogika järgi bussijaama, mille aadress oli kodulehel, kuid huvitaval kombel jõudsin elumajade rajooni, kus oli busside peakontor ja nende tehniline kontroll:D
Mõttes vandusin vaid -schaisse- ja mõtlesin kas nutta või naerda- eks ikka naerda. Leidsin toreda härrasmehe, kes ütles, et kuskilt siit läheb ka buss. Palusin terve tee kõrgemaid jõude, et see buss viiks mind õigesse kohta ja joppaski. Piletit mul polnud seega mõttes palusin uuesti jõude, et pileti saaks ja näed saingi.

Kohale jõudes ootas mind ees jälle tundmatu linn. Jõudsin kuskile äärelinna, kus pidi olema mainitud kesklinna hotell. Sattusin hoopis mingisse kortermaja tüüpi apartmenti. Järgmiseks jõudsin tuppa, mis oli tõsine urgas. Mõtlesin mitu korda, kas tulin ikka õigesse kohta. Siis mul oli valida, kas olla see viks ja viisakas inimene nagu terve elu ning mitte midagi nõuda või esimest korda elus nõuda, mida ma väärt olen. Otsustasin, et nüüd on aeg- ütlesin, et selle toaga ma küll rahul pole ja ma tahan midagi muud. Haahaaa ja siis mind juhatati M korrusele, see oli täpselt nagu Sex ja Linna filmis see efekt, noh päris sellist korterit mul ei avanenud, kuid parem ikka.

Miljoni dollari vaade kompenseerib selle, et eile öösel ma magada ei saanud ja ega siin end hästi tunda ei saa. Samuti on vanalinn ikka liiga kaugel. Nonäete, ma olen juba harjunud parimaga. Muidugi, sest ma olen ju väärt parimat.

Üldiselt see linn on imeline, siin on müstiline ja maagiline tunne. Linn on mägede keskel, ümber on ainult mäed.

Seda, kus ma homme lähen pole mul veel aimugi:D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar