pühapäev, 29. september 2013

Kapipõhjast tekstid

Leidsin vanu tekste, mida olen kirjutanud raamatute põhjal, need on küll seinast seina, kuid elulised ja vajalikud.

  • Kas armastus on võimalik ilma egoismita? Kas on võimalik jõuda nii suure arenguni, et armastada mõtlemata iseendale?
  • Inimene on muutunud nii tugevaks, et suudab tundeprotsesse mõjutada. Ta suudab tundeid alla suruda ning isegi endast välja lükata ning seeläbi neist vabaneda. Kust tuleb üldse vajadus tundeid alla suruda ja peita? Siin peitubki väikese lapse erilisus, tema lihtsalt ei suuda ega oska oma tundeid alla suruda ning näitab neid julgelt maailmale. Kõige siiramal ja ehedamal moel.
  • Vahel võib tunduda, et kui poleks kannatusi võiks elu seisma jääda.
  • Inimese elu võib võrrelda unenäoga- sündimise hetkel jääb inimene magama, elu jooksul ei märka ta, et tegemist on unenäoga ning ärkab alles siis, kui on juba liiga hilja. Nii võiks öelda, et ärkamise hetk on inimese jaoks tegelikult aeg, kui ta sureb.
  • Kas me võiksime jääda lõpuni tugevaks, olla oma meelerahus ja kindlates põhimõtetes. Öelda õigetel hetkedel ``ei`` ja mitte kunagi hiljem seda kahetseda. Kas me võiksime ka üksi olla õnnelikud. Kas me võiksime?
  • Meie elu on nagu pikamaa maraton. Igaüks valib teekonna ise, pikkuse ning tingimused. Isegi riietus tuleb valida hoolikalt, et kõik toimiks laitmatult. Kelle kõrval sa jooksma hakkad, kas jõuad üksi lõpuni, võtad kaasa sõbra-sõbranna või leiad teepealt juhuslikult kaaslase. Mõned annavad poole peal alla. Mõned puhkavad vahepeal ja jätkavad siis. Ühed läbivad oma teekonna kiiremas tempos, teised aeglasemalt. Pikal teekonnal saad aru õigetest liitlastest enda kõrval. Kes jõuab oma lõpujooneni, kes ei. Aga algus, teekond ning kiirus on meie valida.
  • Mida saame teha vigadega? Tunnistada, saada aru ja õppida. Vahel korrata neid, et tuletada meelde, kui valed need on, aga ühel päeval olla tark ja arukas.
  • Vahel on vaja olla vait, et kuulda õiget tänavanime kuhu pöörata, vaja olla rahus oma tunnete ning meelega, et saada aru, kuhu ristmikul pöörata.
  • Kui kõik eriti keeruliseks läheb ja ülepea hakkab kasvama on kõige lihtsam võtta paber ja pliiats ning kirjutada lahti oma lähitulevik. Mida sa soovid, kuhu sa tahad jõuda- milliste vahendite, ressursside ja ajaga, kui palju sul on vaja teha tööd, et oma ambitsioonid täita. Ja kuhu asetseb selle kõige keskel sinu jaoks suhe.
  • Ma elan igapäev oma lihtsas muinasjutus. See sisaldab vähe tegelasi, aga parimaid, keda välja valida saab. Ma olen ise selle looja, illustraator ja lahenduste leidja. Ma tekitan kõik need probleemid ja lahendan kõik need probleemid. Kui vaja kaon, kui vaja tulen. Mulle meeldib ette kujutada asju, mida mul pole ja ehitada õhulosse, omada siniseid silmi ja näha inimesi ilusamatena ning paremana. Lihtne, parim elu. - THE BEST BEST!!!
  • Muide, mis mõte mul tuli. Koolis väiks algklassist peale olla armastuse tund, või noh kasvõi suhteloogika or smthing. Mõelda, kui targad nad tulevikus oleks. Osavad mehed...
  • Kui jõuda juba nii kaugele, et raskes hingelises seisus jõuda loominguni on see hea algus, isegi väga hea. Sest tegelikult ma usun, et see, mis välja sealt tuleb on midagi ainulaadset. Mõistus, süda, hing ja meel viia kuskile kaugemale ja suunata kogu valu kuskile eemale. Inimesed ei ole kerged olevused ja sellepärast pole ka sellised tegevused kerged kellegi jaoks.
  • Mehed, suhted ja mood. Kõlab nagu võrdlus siga, part ja jänes. Aga tegelikult need kolm mõistet ei olegi nii erinevad. Mehed+suhted ja mood on tegelikult väga laialdase seosega. Mis on moes sel suvel, sügisel, talvel või kevadel. Millised on trendid. Kas ma järgin moodi, mida annab ette keegi kuskilt kõrgemalt või lähen oma valitud teed pidi erinedes ja vaadates omaenda silmade läbi. Mis ma täna selga panen, kas ma avan enne selleks uue cosmo, et saada teada uusimatest trendidest või ma panen selga selle, mis ma heaks arvan. 
  • Ja aitäh, et mehed on olemas, et nad õpetavad meile, mis maailmas veel võimalik on või ei ole.

Ja õhtu lõpetuseks- milleks leiutati telekad. Ma olen täna närviliselt kolm korda avanud seda, pakkinud end teki sisse ning lootnud- nüüd ma siin lebotan, aga sealt ei tule ju miskit! Suutsin vaevaliselt pool tundi kohapeal olla ja Simpsonid ära vaadata- tase!

TUNNE ON, ET TAHAKS LENNATA, AGA SUL?



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar