esmaspäev, 15. september 2014

Tugev füüsiline tunne


Alustan kümnendat korda seda postitust ja kustutan selle uuesti. Täna on kõik teisiti. Ma olen jõudnud nii ausale tasandile oma elus, kus pole kunagi varem olnud. Tunnistan ausalt, et ma tahan olla täna, nüüd ja praegu nõrk ja öelda asju välja ausalt. Miks ma seda teen? Kaks päeva on mu kehaga midagi seletamatut toimunud- see valutab. Lihtsalt valutab füüsiliselt! Iga mu kehaosa- jalad, käed, kael, pea. See on valu, mis takistab mul magamast, lamamast, istumast, käimast, elamast. 

Ma janunen tõelise hingelise soojuse järgi.
Janunen hingelise läheduse järgi.

Ma ei eita enam, et olen väsinud tegelemast kiirtoiduga, mille maitse kaob kiirelt ning toiteväärtus on null.
Nüüd, täna ja praegu, nüüd ja alati hakkan ma väärima vaid parimat.
Tunnistan ausalt, et olen enda füüsilisele ning vaimsele kehale liiga teinud. Olen lasknud sellega käituda nagu piparkoogitaignaga, keda aina rullitakse, millesse tekivad augud ning mis uuesti kinni mätsitakse. Liiga kaua on oldud tainas.

Tunnistan ka ausalt, et tehes see muutus ei muutu miski kohe, selleks võib minna kauem aega, kui ma arvata oskan. Puhastus kiirtoidust, mida oled terve elu tarbinud ei saa olema kerge. Seda võib võrrelda sõltuvusega suitsetada. Vahepeal sa murdud, sa mõtled, et ma teen ainult ühe suitsu ja siis enam mitte kunagi. Ühel hommikul sa märkad, avad silmad, mis on järsku täis ausust ja mõistad, et sa oled igal päeval endale valetanud ja muutust edasi lükanud. Tegelikult valetad sa ikka endale igapäev edasi ja vabandan end välja selle ühe suitsuga.
Täna on kõik teisiti, sest minu füüsiline keha on kaks päeva märku andnud, et nüüd või mitte kunagi. Sa kas lõpetad nüüd mc donaldsi külastamise ja hakkad restoranides käima või ei teegi seda kunagi.

Miski minu sees ütleb:

``Sa oled naine. Sa oled imeline. Sinus on väärtus, põhimõtted ja tugevus. Sa saad hakkama kõigega siin elus, kuid usu mind, osa sinust on nõrk. See nõrkuse osa on vajalik ja oluline. Sa vajad, et su keha täidaks soojus. Sul on vaja pehmeid käsi oma kehale. Sul on vaja, et sind imetletaks, hoitakse ja pandaks tundma kõige erilisemana. Sa oled seda väärt, väärt, väärt!!!``

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar