reede, 6. detsember 2013

Kriis!


Nüüd, kus möödas on  umbes kaks kuud suudan ja tahan rääkida ühest oma elu raskeimast perioodist, mille järelmõjud ulatavad veel arvatavasti tänasesse päeva.
Uskumatu, kui palju üks inimene suudab meie elu muuta, seda muidugi juhul, kui laseme seda teha- mina lasin. Natukene vähem, kui aasta tagasi hakkasin taas suhtlema oma kunagise elukaaslasega. Ta tuli minu juurde justkui murtud haavaga lind ja kuna ma olen alati olnud avatud hingega valede inimeste vastu olin seda ka seekord. Algas murtud tiiva ravimine ning minu järjekordne missioon luua harmooniline pere ja koduelu. Seekord oli see aga väga vale tegu, kahjuks see selgus alles lõpus.
Inimene, kes puges mu koju muutes selle tähendust, saades minu perekonna osaks ja olles üks inimene mu sünnist saati olnud perest. Ühiste unistuste unistamine ja nende loomine. Ühised plaanid tulevikuks ja igaks järgnevaks päevaks. Väga suure aja ja energia panustamine. Kõige selle tulemuseks öeldi mulle ühel päeval pärast lahkumist näkku, et kogu kaheksa kuud oli ´´lihtsalt elu ja ei midagi muud´´, targa inimese kohaselt saab järeldada, et olid vaid soe koht, kus elada ja keda nn. ära kasutada. Seejärel astus see inimene mu kodust välja, pööras selja ning lõi päevapealt endale uue pere ja elu, milleks enda sõnul ta polnud valmis olnud 8 kuu jooksul, järsku oli see tema jaoks normaalne. Mind valdas paaniline hirm ja ebameeldiv tunne- kas tõesti järgmised jõulud üksinda, miks ma jälle üksi olen ja seda päeva pealt?



Algas minu raskeim periood. Mulle korrutati vaid, et tee delete, unusta lihtsalt- see tundus mulle endalegi kõige lihtsam. Mingil määral ma tegin seda, mu kõrval olid super toetavad inimesed, aitäh teile, samas polnud neid, keda oleksin tegelikult vajanud. Teisalt ma olin nii katki, kui olla sain. Üks inimene, see sama inimene suutis teist korda mu südame lõhkuda, mille olin juba armastuse  ja soojusega kord terveks teinud. Ma istusin tühjas kodus, mille olime koos teinud meie omaks. Mul olin alles vaid ma ise. Mu elu oli seisus, kus mul oli võimalik luua  karjääri osas tegusid, millest olin vaid unistanud. See kõik vajas väga palju tööd ja vaeva ning eelkõige keskendumist. See tundus mulle väljapääs, sest hetkedel, kui peatusin olin surm väsinud. Teisalt see oli tõeliste tunnete alla surumine. Ma olin justkui elav surnu ja peeglisse ma ei tahtnud vaadata, see milliseks olin muutunud ei olnud enam mina.  Ma käisin kodus vaid kalendris kuupäeva keeramas ja paar tundi magamas. Ma pidin naeratama, kuid seesmiselt olin iga hetk kokkukukkumise äärel. Ma olin väsinud nii vaimselt, kui füüsiliselt. Kaelas rahaprobleemid teadsin, et alla ma ei saa anda. Tundsin, kuidas ma olen selle kõigega üksi. Ma olin õnnelik, et lõpuks see kõik lõppes, kuid teisalt ei olnud mul vastuseid, kuidas ma oma eluga edasi toime tulen ja millal valu väiksemaks muutub.
Ma tegin selles kõiges ühe vea jättes kõigile muljet, et minuga on kõik suurepärases korras- tegelikult teatud hetkedel oligi, see käis hooti.
Tagantjärgi mõeldes ma ei tea, kas see olukord, millesse end surusin päästis mu või on toonud mu hoopis tänasesse päeva. Ma tean, et iga päev, mis seljataha jääb kaob ka valu, pettumus ja viha väiksemaks selle inimese vastu. Ma palun päev päevalt andestust endalt, et lasin endaga nii käituda ning oskust andestada ühel päeval talle, hetkel see tundub võimatu.

Mõnel õhtul, kui seljataga oli jälle seitsmeteist raske tunnine päev tulin koju, nutsin ja küsisin endalt, millega ma selle olukorra olen ära teeninud- ma olen alati soovinud inimestele head, aidanud abi vajavaid ning üritanud maailma parandada.

Tänasel päeval, kus elutempo on samasugune, kuid hinges on juba natukene kergem saan öelda, et inimene ikka kordab oma vigu. Väga ammune tutvus on minu jaoks hakanud viimasel ajal millekski enamaks muutuma ning olen hakanud aru saama, et võibolla olen võimeline jälle kellegi vastu midagi tundma. Ometigi olen samas olukorras- komistanud inimese otsa, kes pole jällegi võimeline suhet praegusel hetkel looma ning on oma eluga keerulises seisus.
Siin kohal ma küsin- kas inimene kordab oma vigu kuni ta õpib? Keegi on mulle kunagi öelnud, et kõige raskemad on südame asjad, hingepiinad ja armastuse asjad. Nii see on.

Tänasel päeval on juba kergem, see lühike aeg on teinud oma töö ning toonud killuke kergust hinge ning tõesti, mida päev edasi seda kergemaks muutub. Millal aga ma suudan jälle kedagi usaldada ning kahelda teise kavatsustes, seda ma ei tea.

Nii selge, kui ei miski muu on hetkel mulle see, et etapp, mis mu elus on kuulub vaid mulle endale. Et jälle luua iseend, elada iga sekund enda jaoks ning teha endast üks armastav tervik.

Kuid selle kõige kõrval vajame me kõik siiski kedagi, kellele õhtul oma päevast rääkida. Üha enam ja enam kuulen ma, kuidas naised on üksi ning kurdavad kuidas enam ei taha tühja koju minna ning kohata meeldivat meest on justkui võimatu. Kas levimas on tõesti uus epideemia, üksindus?

Korraks, kui olin oma tekstiga poole peal mõtlesin sellele, miks ma nii avalikult endast kirjutan. Kuid mul hakkab kergem ja võibolla on see õpetus kõigile- kui teil on hingepiin siis rääkige sellest ükskõik kellele. Tunnistage, et teil on valus ja ärge naeratage, et inimkonnale rahulolu pakkuda. Nutke nii palju, kui vaja on ja karjuge kuskil, kus keegi teid ei kuule. Oluline on oma tunded välja elada.

Täna ma julgen jälle elada endale, ma julgen näha vigu ja neid parandada. Täna ma oskan juba öelda ei ja tean, mis on mulle hea. Täna ma ei karda enam üksi kodus olla, vaid väärtustan seda vähest aega, ma lausa vajan seda. Täna ma armastan juba ennast ning pean end kõige olulisemaks. Minus on natukene rohkem hingelist jõudu, isegi, kui füüsiliselt seda pole. Ma tean, et olen valmis tõsiseks suhteks ja tean, mida ootan oma suhtelt. Tean, et ühel päeval on mul täisväärtuslik pere, soe kodu ning armastav perekond ja selle nimel teen endaga igapäevaselt tööd.

Kui teil on raske siis rääkige või kirjutage sellest, tehke midagi enda jaoks. Igast kriisist saab üle. Ma usun ja tahan. Uskuge teie ka!


10 kommentaari:

  1. Tead, ma lugesin ja itsitasin. Mitte pahatahtlikult. Pigem niimoodi nagu ära tundes, sest kriisis olles käituvad inimesed üsna sarnaste mustrite järgi. Nendesse mustritesse korduvalt sattudes.. nuhh, ühel hetkel avastad, et ei ole vaja ja astud vajalikud sammud. Kes saab kiiremini, kes aeglasemalt hakkama. Mina oskan vaid omast kogemusest öelda, et ühtegi sammu vahele jätta pole võimalik. Sest siis oled otsapidi samas ämbris. Tarkpead ütlevad, et see on eneseanalüüs. Mina kasutan väljendit peeglisse vaatamine. Nägemaks iseennast sellisena nagu olen, Nägemaks ja mõistmaks, miks mul kogu seda "jama" vaja on olnud. Nägemaks mäe teist külge. Praegu ma saan kindlalt öelda: kriisid on paganama head. Poleks neid olnud, poleks ma praegu neid ridu lugenud ega kirjutanud. Ja see hetk on parim. Teist samasugust ei tule. Mina tänan.

    VastaKustuta
  2. Tähelepanu !!!

    minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing
    Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

    Attention !!!

    my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.

    VastaKustuta
  3. Me töötame alusel seaduslikult liigkasuvõtjatelt 1951 pakume kohe raha laenude valitsuse ja erasektori töötajatele. Me pakume parimat teenust teile.
    Sa pead raha kiiresti?
    * Väga lihtne ja kiire ülekanne pangakontole.
    * Tagasimaksmine algab kaheksa kuud pärast saad oma raha.
    deposiidikonto
    * Madalad intressimäärad 2%
    * Tagastamine pikaajalise (1-30 aastat) jooksul.
    * Mõiste laenu makstakse igakuiselt ja on paindlik.
    * Kui kaua läheb aega, et rahastada? Pärast esitada laenutaotlus
    Võite oodata esialgse vastuse vähem kui 24 tundi.
    Rahastamise 72-96 tundi pärast teabe saamist peame.
    pärit
    Võtke oma krediitkaardi volitatud ja litsentseeritud litsentsi.
    Finantsabi teistes riikides.
    Täpsemat teavet ja taotlusvorme ühendust neid laene.

    E-post: Thecommunityloancompany@gmail.com
    Koduleht: Thecomloan.com

    VastaKustuta
  4. Me töötame alusel seaduslikult liigkasuvõtjatelt 1951 pakume kohe raha laenude valitsuse ja erasektori töötajatele. Me pakume parimat teenust teile.
    Sa pead raha kiiresti?
    * Väga lihtne ja kiire ülekanne pangakontole.
    * Tagasimaksmine algab kaheksa kuud pärast saad oma raha.
    deposiidikonto
    * Madalad intressimäärad 2%
    * Tagastamine pikaajalise (1-30 aastat) jooksul.
    * Mõiste laenu makstakse igakuiselt ja on paindlik.
    * Kui kaua läheb aega, et rahastada? Pärast esitada laenutaotlus
    Võite oodata esialgse vastuse vähem kui 24 tundi.
    Rahastamise 72-96 tundi pärast teabe saamist peame.
    pärit
    Võtke oma krediitkaardi volitatud ja litsentseeritud litsentsi.
    Finantsabi teistes riikides.
    Täpsemat teavet ja taotlusvorme ühendust neid laene.

    E-post: Thecommunityloancompany@gmail.com
    Koduleht: Thecomloan.com

    VastaKustuta
  5. Tere ja Tere tulemast Spotcapi ülemaailmsetesse laenuteenustesse. Minu nimi on Claudia Klein, olen laenuandja ja ka laenukonsultant.

    Kas vajate rahalist tugevdamist? kas vajate laenu erinevatel eesmärkidel? Kui vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole | spotcapglobalservices@gmail.com | või kirjuta meile WhatsApp: +4915758108767 | ja teie kontol on laen 24 tunni jooksul, kuna pakume suurepäraseid laenuteenuseid kogu maailmas.

    Pakume kõikvõimalikke laenuteenuseid (isiklik laen, ärilaen ja palju muud), pakume nii pika- kui ka lühiajalisi laene ning lisaks saate laenata kuni 15 miljonit eurot. Minu ettevõte aitab teil mitmesuguste laenutoodete abil saavutada mitmesuguseid eesmärke.

    Me teame, et õigustatud laenu saamine on alati olnud tohutu probleem Üksikisikute jaoks, kellel on rahalisi probleeme ja kes vajavad selle lahendamist, on paljudel inimestel kõrgete intresside tõttu nii keeruline omakapitalilaenu saada kohalikest pankadest või muudest finantseerimisasutustest. määr, ebapiisav tagatis, võla ja sissetuleku suhe, madal krediidiskoor või muud põhjused

    Enam pole ooteaegu ega stressirohkeid pangavisiite. Meie teenus on saadaval ööpäevaringselt - saate laenu ja teha tehinguid igal ajal ja igal pool, kus seda vajate

    Pakume 24-tunnist maailmatasemel laenuteenust. Päringutele / küsimustele? - Saada e-kiri aadressile | spotcapglobalservices@gmail.com | või kirjuta meile WhatsApp: +4915758108767 | & Saate vastuse hetkega.

    Teie pere, sõbrad ja kolleegid ei pea teadma, et teil on vähe raha, lihtsalt kirjutage meile ja saate laenu.

    Teie rahaline vabadus on teie kätes!

    VastaKustuta
  6. Tere daamid ja härrad.
    Kas vajate rahalist abi?
    Paljud inimesed otsivad seal rahalist abi, kuid nad ei tea, kuidas seda teha.

    Kas teate, et saate oma rahalise olukorra lahendamiseks taotleda laenu ja saada laenu vähem kui 24 tunni jooksul? Mõni inimene võib arvata, et laenu saamine on keeruline, kuid ma vajan, et te teaksite, et minu ettevõttelt on laenu saamine väga lihtne, kuna püüame muuta laenamise lihtsaks, mugavaks ja taskukohaseks.

    Pakume paindlikke ja mitmekordseid laenuvõimalusi, sealhulgas tagatud ja tagatiseta laene, pikaajalisi ja lühiajalisi laene, mis on kohandatud teie rahalistele vajadustele.

    Meie teenus on väga kiire, usaldusväärne ja usaldusväärne ning saate laenata kuni 20 miljonit eurot subsideeritud intressimääraga 2,5% aastas. NoviCap on õige ettevõte, kellega ühendust võtta, kui teil on kiiret laenu vaja.

    NoviCap pakub finantseerimislahendusi.
    Pakume igasuguseid finantsteenuseid, näiteks ärilaen, isiklikud laenud e.t. Pakume 24-tunnist maailmatasemel laenuteenust.

    Laenu saate oma telefoni või sülearvuti kaudu taotleda igal ajal ja igal pool omale sobivas kohas, peate vaid võtma meiega ühendust
    E-post: (novicapfinancialservices@gmail.com) VÕI
    Kirjutage meile WhatsApp kaudu: +31642117819.

    SEE LAEN on kõigile kättesaadav!

    VastaKustuta
  7. Ma tahan hinnata Karin Sabine'i laene minu jaoks 40 000 euro suuruse laenu jaoks. kui vajate kiiret laenu, siis hoiduge võltsitud laenuandjate pettusest ja pöörduge reaalse laenufirma kaudu e-posti teel sabinhelps@gmail.com whatsapp +79267494861

    VastaKustuta
  8. Tere kõigile, olen kaotanud raha nii paljudele ettevõtetele, kes on väitnud end olevat tõelised laenuandjad, kuid kõik minu jõupingutused on olnud asjatud, olen kaotanud üle 3500 euro võltslaenuandjatele, kellele väidetakse end olevat need, kes nad pole. Kuni mu sõber ei tutvustanud mulle õiget laenuandjat, kellega ma ühendust võtsin ja sain neilt edukalt laenu vaid 48 tunni jooksul, soovitaksin kõigil, kes otsivad laenu, kartmata nendega ühendust võtta e -posti teel: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    VastaKustuta
  9. Kas vajate oma võlgade kustutamiseks kiireloomulist laenu või oma äritegevuse parandamiseks omakapitalilaenu? Kas pangad ja teised finantsagentuurid on teid tagasi lükanud? Kas vajate laenude konsolideerimist või hüpoteeklaenu? Ärge enam otsige, sest oleme siin selleks, et kõik teie finantsprobleemid minevikku jätta. Võtke meiega ühendust meili teel:

    oceanfmortgages@gmail.com
    oceanfmortgages@gmail.com

    See on Ocean Finance'i hüpoteegid. Pakume laenu huvilistele mõistliku intressimääraga 2%. Vahemik ulatub 2000 eurost kuni maksimaalselt 100 000 000,00 euroni.

    VastaKustuta
  10. Kas teil on raha vaja? kui jah, siis email: (dakany.endre@gmail.com)

    Kas otsite ärilaenu? eralaen, kodulaen, autolaen, õppelaen, võlgade konsolideerimise laen, tagatiseta laen, riskikapitalilaen intressimääraga 2%, huvitatud taotlejad peaksid meiega ühendust võtma e-posti teel: (dakany.endre@gmail.com)

    Kiire laenupakkumine.

    VastaKustuta