teisipäev, 28. oktoober 2014

Miks ja millal mu latt nii lakke läks ja panused tõusid?


Alustame algusest.
Kunagi janunesin hoolivuse, hoidmise ja armastuse järgi nagu hüljatud kassipoeg. Seda, kas ma tegelikult ka nii hüljatud olin ma ei usu. Osalt mängis rolli minu iseloom ja selle eripärad, teisalt võibolla ka kodune olukord. Minu kinnisidee oli armastus-suhe. Ma valisin inimesi valimatult enda kõrvale. Oli suhteid, mis kestsid nädalaid, mõni kuu ja üks pikemalt. Mis peamine, minu jaoks polnud oluline inimene ise, peamine, et keegi oleks. Sama hästi oleksin võinud ka kurjategijaga suhtes olla, naiivselt oleksin silmad kinni armastanud ja hoolinud. Kui märkasin asju, mis mind teises häirisid või ei läinud kokku minu prioriteetidega siis pigistasin lihtsalt silma kinni. Vähemalt olid käed ümber ja seega olin ka kellegile kallis ( võibolla ).

Harrastasin sellist eluviisi kaua, kuni ühel hetkel hakkas oksemaitse suhu tulema. Seda sõna kõige otsesemas mõttes. Lasin enda südame murda, lappida, võtta, jätta. Lasin oma eneseuhkuse olematuks muuta ning kasutada end kui lihtsalt keha ilma hingeta.
Võibolla peab iga inimene ikka nii kaua midagi taluma kuni tuleb täiesti reaalne blokeering peale? Nagu väike laps, kes peab nii kaua rõõmsalt jooksma kuni lõpuks ikka kukub ja põlve ära lööb ning seejärel tunnikese nutab. Kõik me õpime läbi kogemuste- kes karmimate ja kes leebemate.

Millal ja kuidas minu latt muutus ma ei tea. Tänaseks on see täielikult muutunud. See panuste tõusmine on ühtlasi toonud kaasa ka selle, et ma ei tunne erilist vajadust enam läheduse järgi. Veel eile enda peas arutlesin endaga, et äkki mul on hoopis midagi viga- noh endasse sulgumine või südame blokeerimine. Minu suhtes oli kaaslane see pool nagu mina nüüd. Ta lihtsalt ei vajanud lähedust ja ei osanud ka ise sellega midagi peale hakata. Sel hetkel olin ma öösiti uinudes nii vihane, et oleksin tahtnud nutma hakata- mis mõttes ta ei võta mind kaissu, kas ma pole piisavalt hea või ilus jne. Ketras järjekordne enesehala enne uinumist. Nüüd ma tean, mis tunne see on. Võid inimest armastada kaugelt ja austada, aga ei vaja midagi sügavamat. Aga hetkel ma ei armasta üldse. Armastan oma lähedasi ja armastan omal moel tervet maailma, kuid lähedalt ja kirglikult ei armasta. Olen otsustanud astuda täieliku nn. nunnaperioodi ja teen enda peal justkui katse- kaua ja kaugele?

Samas olen hakanud mõtlema, et võibolla on mu panused liiga kõrgeks läinud? Asi ei ole selles, et ma oleksin muutunud üleöö modelliks või omaksin hiilgavaid uusi iseloomujooni- ei. Aga ma olen teada saanud, kes ma tõeliselt olen ja see on toonud mind kõrgeima eneseaustuse ning armastuseni. Tänu sellele ei lepi ma vähemaga, kui väärt olen. Näiteks kui noormees esimest kohtumist tahab korraldada enda juures veiniga või mind külastada siis esmalt ma ütlen viisakalt ära, kui ma näen, et midagi loovamat ei pakutagi ning endiselt on mõttes vaid külaskäik siis ma blokeerin täielikult. Blokeerin külma südamega ( ma tõesti ei tea, kuidas minu puhul see võimalik on ). MA EI LEPI KESKPÄRASUSEGA. KUI NOORMEES EI PINGUTA KOHE SIIS EI HAKKA TA SEDA KA HILJEM TEGEMA. Usud?
Ei ma ei oota, et mulle saabuks akna alla valgel hobusel prints. Ma vajan tegelikult väga lihtsalt omadusi. Ma tahan mehele alt ülesse vaadata ja seejuures tunda end nii naisena, kui tunda saab. Ma tahan imetleda oma mehe tarkust, intelligentsust ja eesmärke. Ma tahan meest, kes laseks olla naine ja oskaks seejuures olla mees. Pole ju nii raske ja võimatu?

Mina ja mu nunna periood.


7 kommentaari:

  1. Tähelepanu !!!

    minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing
    Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

    Attention !!!

    my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.

    VastaKustuta
  2. Tere ja Tere tulemast Spotcapi ülemaailmsetesse laenuteenustesse. Minu nimi on Claudia Klein, olen laenuandja ja ka laenukonsultant.

    Kas vajate rahalist tugevdamist? kas vajate laenu erinevatel eesmärkidel? Kui vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole | spotcapglobalservices@gmail.com | või kirjuta meile WhatsApp: +4915758108767 | ja teie kontol on laen 24 tunni jooksul, kuna pakume suurepäraseid laenuteenuseid kogu maailmas.

    Pakume kõikvõimalikke laenuteenuseid (isiklik laen, ärilaen ja palju muud), pakume nii pika- kui ka lühiajalisi laene ning lisaks saate laenata kuni 15 miljonit eurot. Minu ettevõte aitab teil mitmesuguste laenutoodete abil saavutada mitmesuguseid eesmärke.

    Me teame, et seadusliku laenu saamine on alati olnud tohutu probleem Üksikisikute jaoks, kellel on rahalisi probleeme ja kes vajavad selle lahendamist, on paljudel inimestel kõrgete intresside tõttu nii keeruline omakapitalilaenu saada kohalikest pankadest või muudest finantseerimisasutustest. määr, ebapiisav tagatis, võla ja sissetuleku suhe, madal krediidiskoor või muud põhjused

    Enam pole ooteaegu ega stressirohkeid pangavisiite. Meie teenus on saadaval ööpäevaringselt - saate laenu ja teha tehinguid igal ajal ja igal pool, kus seda vajate

    Pakume 24-tunnist maailmatasemel laenuteenust. Päringutele / küsimustele? - Saada e-kiri aadressile | spotcapglobalservices@gmail.com | või kirjuta meile WhatsApp: +4915758108767 | & Saate vastuse hetkega.

    Teie pere, sõbrad ja kolleegid ei pea teadma, et teil on vähe raha, lihtsalt kirjutage meile ja saate laenu.

    Teie rahaline vabadus on teie kätes!

    VastaKustuta
  3. Tere ja Tere tulemast Spotcapi ülemaailmsetesse laenuteenustesse. Minu nimi on Claudia Klein, olen laenuandja ja ka laenukonsultant.

    Kas vajate rahalist tugevdamist? kas vajate laenu erinevatel eesmärkidel? Kui vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole | spotcapglobalservices@gmail.com | või kirjuta meile WhatsApp: +4915758108767 | ja teie kontol on laen 24 tunni jooksul, kuna pakume suurepäraseid laenuteenuseid kogu maailmas.

    Pakume kõikvõimalikke laenuteenuseid (isiklik laen, ärilaen ja palju muud), pakume nii pika- kui ka lühiajalisi laene ning lisaks saate laenata kuni 15 miljonit eurot. Minu ettevõte aitab teil mitmesuguste laenutoodete abil saavutada mitmesuguseid eesmärke.

    Me teame, et õigustatud laenu saamine on alati olnud tohutu probleem Üksikisikute jaoks, kellel on rahalisi probleeme ja kes vajavad selle lahendamist, on paljudel inimestel kõrgete intresside tõttu nii keeruline omakapitalilaenu saada kohalikest pankadest või muudest finantseerimisasutustest. määr, ebapiisav tagatis, võla ja sissetuleku suhe, madal krediidiskoor või muud põhjused

    Enam pole ooteaegu ega stressirohkeid pangavisiite. Meie teenus on saadaval ööpäevaringselt - saate laenu ja teha tehinguid igal ajal ja igal pool, kus seda vajate

    Pakume 24-tunnist maailmatasemel laenuteenust. Päringutele / küsimustele? - Saada e-kiri aadressile | spotcapglobalservices@gmail.com | või kirjuta meile WhatsApp: +4915758108767 | & Saate vastuse hetkega.

    Teie pere, sõbrad ja kolleegid ei pea teadma, et teil on vähe raha, lihtsalt kirjutage meile ja saate laenu.

    Teie rahaline vabadus on teie kätes!

    VastaKustuta
  4. Tere

    Kas vajate oma rahaliste vajaduste lahendamiseks erakorralist laenu? Pakume laene vahemikus 2 000 kuni 50 000 000,00 eurot. Oleme usaldusväärsed, tugevad, kiired ja dünaamilised, ilma krediidikontrollita ja pakume ülekande ajal 100% -list garantiid välislaenudele.

    TEENUSED SISALDAVAD:
    * Isiklikud laenud
    * Ärilaenud
    *
    Renoveerimine * Kliendilaenud
    * Automaatsed laenud
    jne. ..

    Meil on ka kogu valuutalaen koos 2% -lise intressimääraga kõikidele laenudele .... Kui olete huvitatud selle e-kirja kaudu tagasi pöördumisest: accessloanfirm2030@gmail.com

    Kui olete huvitatud via, võtke meiega ühendust

    E-post: accessloanfirm2030@gmail.com

    WhatsApp: +79265038734

    Lugupidamisega
    Hr scott
    accessloanfirm2030@gmail.com

    2% laenupakkumine

    VastaKustuta
  5. Ma pole kunagi laenu krediidiasutustesse uskunud ... (loancreditinstitutions00@yahoo.com)
    Tere kõik! Ma olin tõesti nii langenud pärast nii palju kaotust ja silmitsi rahaliste raskustega, keegi ei aidanud mind ja kõik, mida ma teha sain, oli lihtsalt istuda ja vaadata, kuidas mu ettevõte langeb ja peaaegu kaotan poja haiguse tõttu. Kuid sellegipoolest kohtun vana kolledžikaaslasega, kes rääkis mulle laenukrediidiasutustelt saadud laenust ja on siiani abistanud nii paljusid tema laenu otsivaid sõpru. Nii et ma ütlesin talle, et enam laenu saamine pole minu stiil panga ja muu laenufirma pettumuse tõttu, mida ma usaldasin, kuid ta nõudis, et taotleksin 250 000,00 dollari suurust laenu ja nüüd saan nüüd oma ettevõtte taastamiseks tagasi pöörduda. selle täies hiilguses. tunnistan jätkuvalt laenukrediidiasutuste nimel, sest nad on mind uuesti meheks teinud. Nii et kui olete huvitatud mis tahes laenu hankimisest, saatke neile e-kiri juba täna: {loancreditinstitutions00@yahoo.com} VÕI helistage või lisage whatApp: +393510483991. Olen Hesham Youssef Kairost, Egiptusest.

    VastaKustuta
  6. ma olen täna nii põnevil. Olen näinud kommentaare inimestelt, kes olid juba LAPO M-F-lt laenu saanud, nii et otsustasin taotluse esitada populaarsete soovituste põhjal ja alles mõni tund tagasi kinnitasin oma kontol kogusummat 10 500 eurot. See on tõesti suurepärane uudis ja soovitan kõigil, kes vajavad tõelist laenu, taotleda oma e -posti teel: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    VastaKustuta
  7. Kas vajate oma võla tasumiseks erakorralist laenu või oma äritegevuse parandamiseks omakapitalilaenu? Kas pangad ja teised finantsagentuurid on teid tagasi lükanud? Kas vajate laenude konsolideerimist või hüpoteeklaenu? Ärge enam otsige, sest me oleme siin selleks, et jätta kõik teie finantsprobleemid selja taha. Võtke meiega ühendust e-posti teel: {larrybright424@gmail.com Pakume huvitatud isikutele laene mõistliku intressimääraga 2%. Vahemik on 5 000,00 eurost 100 000 000,00 euroni.

    VastaKustuta