pühapäev, 22. detsember 2013

Hinges on soe. Aitäh.

Lihtsalt, elu on imeline, ma ei väsi seda kordamast.
Täna käis külas sõbranna, kellega kohtume kvartalis korra, heal juhul. Tegelikult olin tal lasknud juba minna, sest me polnud nii ammu suhelnud, et uskusin sellesse, et teed on lahku kasvanud. Aga ta on sõbranna kõige suurema tähega, inimene, kellega olen ülesse kasvanud. Minu austus ja minu kummardus.
Tema oli see, kellega ma tegin esimese telefonikõne. Me oleme eluaeg elanud vastasmajades. Kui me väiksed olime veetsime kõik päevad koos, lisaks õppisime koos plokkflööti ja esinesime koos värisevate põlvedega. Me olime nii suured sõbrannad, et käisime isegi koos tualetis, sest meie jaoks elas ühes nurgas pätu, kellele vahel meeldis ka aias prügimäel elada... Vat sellised inimesed on väärt kogu maailma. Kahjuks mingi aeg läksid meie teed lahku. Ta täna just mainis, et tema jaoks muutusid aastavahetused siis, kui minul tuli varajane puberteet ja ma avastasin liiga varakult mehed. Jah, muidu me veetsime kõik, absoluutselt kõik aastavahetused koos, muud moodi poleks see olnud võimalik.

See, milline austus mul selle inimese vastu ei anna kirjeldada. Tema töökus, sihikindlus, tugevus, see on aplausi väärt. Ja ikka veel ma näen, et ta on veel tugevamaks saanud ja veel enam leidnud oma tee.
Seda, mida oleme koos läbi elanud jääkski kirja panema, kuid mul on lihtsalt südames soe. Südames soe, et veel aastalõpus tulevad sellised inimesed ikka su juurde ja lihtsalt on. Kirusime kolm tundi mehi ja elu, vaatasime siidri saatel Seks ja Linna osi ning naersime. Vot see ongi elu. Südames on nüüd nii hea. Mu elus on ikka head inimesed, parimad.

Muide, täna laekus mu postkasti kiri, lihtne kutse naistekale inimese poolt, keda olen kord elus näinud ja suhelnud. Põhjuseks tõi ta, et ma olen nii tore positiivne inimene. Juudas, kus ma ikka inimesi armastan.

Tegelikult on pea siidrist imelik ja midagi tarka siia kirjutada ei oska, tegelikult pidin kirjutama naistest, kes otsivad kinnisideena suhet ja ma kirjutangi, aga homme. Tahtsin lihtsalt teile öelda, kui armsaid inimesi maailmas on.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar