neljapäev, 7. november 2013

Jagan seda imelist tunnet Teiegagi!

RÕÕMUHETK!



Tänane hommik on toonud tõelise helguse hinge.
Tundsin paar päeva tagasi, kui täitsin ühte pesutellimust, et see on otsene võimalus teha inimesi õnnelikuks ja peaksin sellele rohkem keskenduma.
Panin käima ühe kampaania, kus üks õnnelik saab tellida oma unistuste pesu. Lisaks soovisin, et inimesed kirjutaksid, miks just nemad peaksid võitma unistuste pesu.

Ja mul tulid ausalt pisarad silma, kui lugesin neid kommentaare.

Et end hästi tunda ja ilusana! 

Ilusat pesu pole kunagi küllalt.


Ilusas pesus on naine ilus ja seksikas.
Sest ilusast pesust ei ütle kunagi ära.
Täita oma unistus ilusast pesust, mis on ainult mulle käsitööna valminud ja just selline mida ma ka rõõmuga kannaksin. Tingimata ka mu lemmikvärvi.
Soovin naisele kinkida.
Sest soovin omale ilusat pesu.
Polegi kaua uut pesu ostnud.
Pole olnud varem võimalust disaineri pesu kanda.

Igale naisele oleks väga armas kingitus kaunis pesu kingituseks saada.

Tahaks naisele kinkida miskit megaerilist käsitööna valminud eksklusiivset pesu, mis paneks mu naise end veelgi naiselikumana tundma.
Sest ma väga armastan ilusat pesu ja üks ilus uus värviline pesukomplekt teeb tuju rõõmsaks
Kuna praegu saan lubada ainult hädavajalikku ,mitte seda millest unistan..

Kuna mulle meeldib kaunis pesu.

Sest iga naine on kaunist pesu väärt, nii ka mina.

Uuest pesust ma ära ei ütleks ja iga naine on ilusa pesu vääriline.

Oi ilusat pesu läeks ikka vaja.

Tunnen puudust ilusast pesust, on raske leida enda suurusele midagi ilusat ja meeldivat.

Ilusat pesu on mul vähe, olen vaene õpilane.

Iga naine tahab ilusat pesu.
Sest kaunis pesu paneb ennast alati tundma kauni ja seksikana!

Super ilusad!

Ilusat pesu on alati vaja..endal ka kohe parem enesetunne...

Iga naine tahaks ilusat pesu!

Iga naine tahab ilusat pesu ...!

Iga naise unistus on kaunis pesu:)

Midagi erilist kuluks ikka ära!!

Ilusat pesu on alati vaja!

Nüüd on mul tunne, et ma teeks kõigile neile inimestele tasuta pesud, sest TE OLETE NII ARMSAD!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar