neljapäev, 21. august 2014

Inimesed sinu elus


Oled sa kunagi mõtisklenud selle üle, kui palju meid mõjutavad ümber olevad inimesed?
Kui me ei peatu ning ei pööra pilku endast paremale ja vasakule ei saagi me seda mõista.
Meie elu on meie endi kätes ja meie teha on, kuidas seda elame. Paratamatult elame maailmas, kus sotsiaalne elu on hädavajalik. See tähendab seda, et me vajame enda kõrvale inimesi. Me vajame neid, et õppida, kogeda, kasvada, areneda ja muutuda. Me muutume koos nende inimestega.

Seega on väga oluline tunnistada ausalt, kas need inimesed on sinu elus toetavad või pigem mitte. Tuleb ausalt valida, kes väärib sinu elus kohta koos muutumiseks ning kes mitte. See on meie valik.

Pööra pilk endast paremale ja küsi endalt:
Kas minu kõrval on need, kes on igas olukorras mu südame lähedal?
Kas ma saan nende peale kindel olla alati ja igas olukorras?
Kas nad austavad mind?
Kas nad hindavad minu väärtusi ning minu kulgemiserada?
Kas meil on ühised väärtused?
Kas nad paneksid vajadusel ka pea tulle?
Kas nad armastavad mind tingimusteta?
Kas nad on ausad ja ehtsad?
Kas nad on minu jaoks tõeliselt olemas?

Seejärel pööra pilk enda peale ning küsi, kas ka sina oled seda kõike nende inimeste jaoks.
Kas sa peegeldad neile neid tundeid, et nemad peegeldaksid sulle neid tagasi.
Kas sa oled ehe ja aus. Kas sa oled esmalt ehe ja aus enda vastu ning seejärel teiste vastu.

Ausus teeb tihti haiget. Kuid läbi aususe jõuame lähemale tõeni.

Kui sa märkad, et mõni inimene ei ole ausate kavatsustega sinu ellu sisenenud siis kustuta. Tee suurpuhastus oma elus. Täna inimest selle eest, mis ta sulle õpetanud ja pakkunud on, kuid lõika katki vaimsed sidemed. Ära lase enam enda elu üle kontrollida ja hakka ise oma elu juhiks. Juhi oma tundeid, mõtteid, emotsioone, tegevusi, rõõme, kurbusi, otsuseid. Ole oma elu juht.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar