laupäev, 13. september 2014

...ja kui homne päev sind kaasa viib


Täiega olen august väljas! Mägisel maastikul rännates olen kulgemas jälle mäetippudel, kus gaas on põhja lükatud. Elu on hullumeelses tempos hakanud liikuma. Mõned inimesed küsivad ümbert, kuidas ma jaksan ja kas ma ei sooviks vahel puhata. Ma leian, et oma potensiaali täielikult ära kasutamine isegi unetundide arvelt on igati positiivne tegevus. Ma tean, et varsti on jälle aeg, kus puhkus on õigel kohal ning pole halli aimu ka, mis päev või kell on.

Et mis mu elus siis toimub. Raha kokku ajamine, et jälle väike rännak ette võtta. Kuna see töö selle raha jaoks nõuab palju tööd, mis ei ole mulle kõige loomuomasem siis üritan muuta selle millekski, kus saan midagi maailmale jagada. Katsun oma töös armastada igat inimest, suhtuda armastuse, lugupidamise ja austusega. See on huvitav kogemus, ma õpin igal minutil midagi ja maailma õpetab. Ma tahan märgata neid märke ja neist õppida. Nii loon koguaeg oma elus midagi uut ja paremat.

Veel alustasin täieliku trennikavaga. Viis korda nädalas trenni, neist kaks 60 pluss 45 minutit. See on täielik oma elu ümber kujundamine. Aga nii hea on elada täiel rinnal.

Tahtsingi öelda, et armastan jälle. Elu ma mõtlen. Elu on nii ilus ja ma usun, et parem on veel ees!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar