pühapäev, 16. märts 2014

Kaotus on võit

Seljataga on jällegi hullumeelne nädalavahetus. Reede hilisõhtul põrutasin Paide poole, et laupäeval Moepargis osaleda. Juba reede õhtul tundsin, et miski pole korras ning organism hakkab ülesse ütlema. Nii ka läks, reede õhtul uinusin kõrges palavikus. Reede hommikul tundus kõik justkui korras olevat, enesetunne hea. Kui päev hakkas liikuma, liikus ka temperatuur, lõunaks oli palavik juba 39 kraadi ning püsti oli raske olla. Kuid ma ei suutnud alla anda. Kuigi võitu seekord ei tulnud, ei ole see ka kaotus. Saada nii suurele konkurssile, kus on koos tõeliselt tugevad disainerid on juba võit. Võitsin ma sellega juba, et asja ära tegin. Eile hilisööl jõudsin lõpuks koju tagasi ning täna on tunne eriti hea. Kui tavaliselt ma oleksin pettunud veel paar päeva siis ma ei oska end hetkel nii tunda. Olen õnnelik ja rahul.
Ma olen jõudnud oma unistuste eesmärkide algusesse, sellest juba pikemalt hiljem.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar