neljapäev, 10. oktoober 2013

Minu inimesed

Täna hommikul, kui ahi köeb ja pesumasin undab. Kõrval on kohvi ja söögiisu on endiselt kadunud. See, kui mina ei söö tähendab seda, et minus on kõik paigas- ma lihtsalt ei vaja toitu, et mul hea oleks, miski muu toidab mind. Olgu selleks siis elu, tegemised, õhk, armastus või miski muu.
Sellel hommikul, kui kõik on hästi, minevik annab ilmutust, kuid ma jään oma keskteljele edasi. Ma tean, kui oluline see on. Sellel hommikul, kui kõik on hästi. Esimene hommik üle pika aja, kus ma tunnen, et minu elu kuulub minule. Minu otsused, minu valikud ja minu elu. See tunne on ütlemata hea.
Üks inimene ütles mulle eile, kui hea meel tal on, et ma olen nii tugev, et suudan halvale ei öelda. Tal on hea meel, et mind ei vii enam endast välja need valed inimesed, mõtetud suhted ning poolkõvad suhtlused. Et ma suudan teha otsuseid vastavalt enda elule, mulle on number üks minu tegemised ning ma ise. Minu inimesed. Aga siis ma sain aru, et tõesti nii ongi- ma olen saanud asjadest aru ning tänu sellele on mul tähtsusetutest asjadest ükskõik.



Inimestena peaksime või vähemalt võiksime armastada kõike enda ümber, ka ligimest, kes meile head ei soovi. Kuid lõputult hoolida kõigest ei ole inimvõimetele kohane. On seda, millesse ei tasu süveneda. Hoolida võib, kuid mitte kinni jääda ja takerduda.





Mu kõrval on raamat ´´Tiibeti raamat elust ja surmast´´, mõtlesin korra, et jagan midagi sealt teiega ka, kuid nagu näha, ei õnnestunud. Soovitan seda raamatut igale inimesele siin elus, sest see muudab teid täielikult. Ehk ühel päeval jagan teilegi.




Minu ees seisis see valge leht siin kümme minutit, ma tundsin, et ma tahan nii väga kirjutada, kuid ma ei tea mida. Ma sattusin rääkima ühe mineviku kuulutajaga, kes tekitas minus jälle selle ´´õõhvastikraskekehv´´ tunde ning ma hakkasin mõtlema Minu inimestele.

Teate, kui vajalikud on Minu inimesed?
Oma nooruse juures olen ma kogenud juba küllaga mitte minu inimesi, keskmiselt minu inimesi ja minu inimesi- ja oii milline väärtus nad on. Kui sa nendega kohtud lööb sinus miski nii särama, et terve maailm hakkab helendama. Sa oled nendega koos ja nad ravivad su lihtsalt enda olemasoluga nii terveks- ma mõtlen vaimselt, kui ka füüsiliselt. Järsku tekib sinus tunne, et sa oled siin maailmas absoluutselt kõigeks võimeline, sa suudad viia ellu kõik oma soovid ja unistused täita. Nad on need inimesed, kellega sa läheksid isegi sõtta ning kui enam ühtegi inimest ei ole siis nemad vajutavad sinuga ikka päästikule või varjuvad puu taha.

´´mu inimesed minu rahvas mu
seltskond
mu inimesed siin seal kõikjal
igalpool
mu inimesed teavad ise et
nad on
mu inimesed minu inspiratsioon
mu inimesed
üks seis siht ja suund
mu inimesed minu elu
armastus
nad on mu oma inimesed
ja kõik mis teen on
neile pühendatud´´

-Chalice imelised sõnad.


Ja kui sõnu polegi vaja...


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar