esmaspäev, 23. september 2013

Positiivne revulutsioon, kui maailma pääsetee

Ma tahan alustada armastusest. See suure A tähega sõna on loonud tegelikult meid siia maailma, kuid siia saabudes me unustame selle. Mitte keegi meist ei oska anda täpset vastet sõnale Armastus. Ma usun, et sellele pole leitud seletust, sest see on midagi väga suurt. Ma oskan seda öelda, sest kui ma olen jõudnud etappi, kus kogu minu sisemus on täidetud armastusega siis ongi täpselt selline tunne- no ei mahu ära.
Ka mina ei oska öelda, mis ta siis on, kuid ma tean, kust ta alguse on saanud ning millised ravitoimed tal on. Teate, ta suudab kõik maailmas parandada ja oskab isegi uue maailma luua! Kui mina jõudsin enesearmastuseni toimusid minu elus igasugused toredad asjad järsku.
Ma olen oma elu elanud siiani ainult tööd rügades- just nimelt rügades, sest rõõmu sellest on vähe tuntud. Südames elas koguaeg soov tegeleda tegelikult nende asjadega, mis mind armastama panevad. Ja ühel päeval ma olin valmis, ma tundsin- maksku, mis maksab ma riskin ja hakkan minema edasi nende asjadega, mis mulle naudingut pakuvad. See ei osutunud väga kergeks, kuklas rippusid ja ripuvad rahamured, kuid kes olen ma ilma asjadeta, mida armastan. Järsku ma soovisin ja ma sain- ma sattusin ning õnnestusin, järsku oli minu ees elu, mida tahtsin. Ma teadsin ja tean, et raha ei voola ojadena, kuid kui ma saan raha asemel inimesed, kes näevad minus seda, mis on tõeline, pakuvad mulle sära ja panevad mind elama- siis ma ei ütle enam ei.
Siin ma olen ja siia ma jään. Võite kohata mind nüüd Heade Uudiste keskelt portaalist GoodNews, kus olen täitmas oma headuse missioone.

Suured tänud Inglitele, et siin ma nüüd olen.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar